Full time

Specialista zákaznického servisu

Do našeho kolektivu Expeďáku, hledáme nového energického parťáka na pozici Specialista zákaznického servisu. Baví Vás komunikovat s lidmi, hledat jednoduchá a efektivní řešení a nebojíte se telefonovat? Pak hledáme nejspíše právě Vás. Pojďte s námi změnit pohled na online nákup nábytku. Z nutnosti na zážitek, ze stresu na bezstarostnost.

 

Jak bude vypadat Váš den

  • Komunikovat se zákazníky, a to jak mailem, telefonicky nebo prostřednictvím sociálních sítí. Nejčastěji se jedná o pomoc zákazníkům v rámci objednávek.
  • Kromě toho bude Vašim úkolem zpracovávat objednávky administrativně i ve firemním softwaru.
  • Nevyhnete se pravidelnému reportingu, které zahrnuje například počet objednávek, storen, slev atd. S reportingem jde ruku v ruce i analyzování dat, které získáte od zákazníků.
  • Do malíku dostanete naše produktové portfolio včetně parametrů.
  • Budete důležitou spojkou mezi ostatními týmy – nemine Vás spolupráce s dispečinkem, nákupním oddělením, finančním oddělením a skladem. Jsme tým a na naší spolupráci si zakládáme.

 

Jak si Vás představujeme

  • Vynikáte dobrými komunikačními dovednostmi, příjemným vystupováním a pro-zákaznickou orientací, empatie a trpělivost jsou Vám vlastní.
  • Systematičnost a pečlivost Vám pomůžou při organizaci dokumentů, i při plnění jednotlivých požadavků.
  • Předchozí zkušenost s obdobnou pozicí pro Vás může být výhodou, rozhodně ale není podmínkou.
  • Práce s počítačem a balíčkem Microsoft Office pro Vás není cizí území.
  • Nevadí Vám dvousměnný provoz: ranní směna 6:00 – 14:00, odpolední směna: 11:00 – 19:00 a jednou za čas neděle 13:00-19:00.

 

Na co se u nás můžete těšit

  • Přátelský tým, který vždy nabídne svou pomoc a bude Vám krýt záda.
  • Jsme rychle rostoucí firma, v níž dostane prostor se rozvíjet, pokud budete chtít.
  • Moderní pracovní prostředí s chill zónami.
  • Stanete se součástí dynamického prostředí e-commerce, kde pokrok nezastavíme.
  • Pokud Vás zaujme něco z naší nabídky produktů, dostanete 20% slevu.
  • Oběd si můžete vybrat z 10 jídel dovážených od smluvních restaurací nebo využít stravenkový paušál.
  • Motivační finanční ohodnocení, 4 týdny dovolené, 5 dní sickdays, teambuildingové akce.
  • Benefity jako parkování zdarma, dárky k významným životním příležitostem nebo neustálý přísun kávy jsou samozřejmostí.

 

Proč Expedo

Expedo mění svět online nákupu nábytku. Naší misí je, aby každý zákazník měl co nejlepší zážitek z online nákupu nábytku. Expedo není jen obyčejný prodejce nábytku, Expedo je především záruka bezstarostného nákupu. Děláme maximum pro to, abyste mohli svůj čas trávit s rodinou nebo tím co Vás baví. Vše ostatní již zařídíme my.

 

Jak probíhá pracovní rozhovor

Jelikož si ceníme našeho i Vašeho času probíhá celý výběr nových kolegů rychle. Setkáte se s Vaším potenciálním vedoucím a personalistkou, proberete vše podstatné o práci v Expedu a pracovním místě. Sladíme naše a Vaše požadavky a očekávání a do pár dnů víte, zda se stanete novým Expeďákem. Tak neváhejte a pošlete nám Váš životopis. Budeme se těšit.

 

Kontakt

Máš o tuto pozici zájem,
napiš nám

    Kontakt

    Nenašli jste pozici pro vás?
    Ozvěte se nám!

    Zaujalo tě, co děláme, ale nenašel jsi vhodnou pozici? Ozvi se nám, třeba najdeme společnou cestu. Stačí napsat svoji představu o vysněném zaměstnání. S radostí přivítáme každého pracovitého člověka, který se nebojí výzev a umí zapojit zdravý rozum.